Arkadaşımın Sevgilisini ve kızını zorla siktim!

loading…

Selin ben beni porno filmlerdeki gibi bagırtacak birini arıyorum sikişmek için!
NUMARAM: 0032 258 890 76

Arkadaşımın Sevgilisini ve kızını zorla siktim!

Merhaba arkadaşlar adım Ömer 23 yaşında 90 kiloyum. Tam bir malatya erkeğiyim.Gücümü kayısıdan aliyorum. Buraya bir arkadaşımın tavsiyesiyle içimi dökmeye geldim. Başımdan geçen bir olayı anlatmaya çalışacağım.
Geçen sene bizim mahallenin neredeyse yarısının siktiği bir kadın vardı kocası tırcı adam zaten 2-3 ay ortalarda yok ortam bizim mahallenin çakallarına kalmış şükranin evine giren çıkanın haddi hesabı yok. Şükrab sarişın 35 yaşlarında ince bakımlı tam bir kokoş. Bütün mahalleyi arkasından koşturmayı biliyor. Eee bende kayısıdan dolayı sarıya başka bi düşkünüm. Bizim arkadaşlar ortam da şu karıyı öyle siktim böyle siktim diye anlatırken benimde haliyle bi canım cekti. Olum ben nasıl siksem diye hemen düşünmeye başladım arkadaşlarımdan bitanesi zaten takılıyomuş şükranla hala bende ona yanaştım.

Arkadaşımın adı müslüm günde 10 tane karıyla konuşur patlamaz ben iki kıza selam versem arkadaş çıkar. Bu zaten tam pezevenk hemen kabul etti gel kanka birlikte takılırız sonra ben cıkarım sen sikersin olmadı gruba ikna ederim ben falan. Alkolu meyveyide bana kitledi zaten alıştım. Herneyse biz şükranlara gittik yedik içtik kafalar hafif gelmeye başlayınca oynaşmaya da başladık biz daha grup konusu açmadan gruba başlamıştık zaten. Şükran artik mahalle de bi kamu kuruluşu olduğu için bu tarz konularda hiç utanmadığı aldırış etmediğini anladım.

Bi müslümün kini bi benimkini alıyor ağzına. Müslümle bunu tost yapmaya karar verdik.Şükranı aldık aramıza kuru kayısı olana kadar siktik. Acayip rahatlamıştım duşumuzu aldık hep birlikte ardından cıktık biraz dinlenir 2 postaya geçeriz diye düşünüyorduk hem vaktimiz de vardı şükranin kızının okuldan dönmesine daha vardı.

Ama bi anda kapı çaldı hop şükranın kızı geldi. Ama şükranın kızı annesinin 15 yaş genç hali bi içim su benim kayısı sanki az önce bişeyler yaşamamış gibi dalından yeni koparılmışa döndü. Kız annesine bi bakış attıktan sonra odasına gittiler konuşmaya annesinin müslümle ilişkisini sanki biliyormuş gibi ama ömer ne ayak der gibi bi bakış attı. Müslümle şükran biraz konuştuktan sonra odaya geçtiler konuşmaya müslüm geldi kanka bekle ben şunu bi tek sikeyim götü başı ayrı oynuyor dedi bende tamam kanka bende içerde tv izlerim sorun yok dedim.

İçerde tv izliyorum ama aklım şükranın kızında nasıl yapsam da o odaya girsem diye düşünüyorken bi anda kapısını caldım dedim ki yemek söylüycem dışardan açsan sanada bişeyler söylüyim. Kızı zaten mahalleden biliyorum o beni bende onu sık sık görmüşümdür. Adını bilmem ama her gördüğümde içim bi gider. Yatak da uzanıyordu hemen bi toparlandı yok sağol ben aç değilim biraz uzanıcam dedi. Bende kapiyi kapatip yanına gittim. Nasılsın iyi misin yorgun gözüküyorsun umarım okulda bi sorun olmamıştır dedim. Oda yok sağol dedi. Siz napiyosunuz annemler nerde dedi içerde müslümle beraberler dedim oda iyi dedi. Bende hemen seni bayadır görüyorum çok güzel kızsın dedim. Bu tarz konularda hiç çekinmem genelde de başarılı olamam. Yine öyle oldu başarısız oldum kız ufak bi tersledi hoşlandığı başka biri varmış. Ben alkolunde etkisiyle biraz ısrar ettim. Annenle müslüm takılıyor bizde seninle takılalım içerde canım sıkılıyor dedim ve attim elimi direk kasıklarına. Ne yapiyosun ömer sen desede ben çoktan üstüne cıktım kız cıtı pıtı altımda kaldı. Bağırma annen duyacak anneni siktim şimdi seni istiyorum dedim yoksa babanıza tüm mahalleye verdiğinizi söylerim. Kızıda bakire değil kızınıda mahallede siken var. Bu kızın normal şartlarda bana verme ihtimali yok illa zorla sikicem yani. Çokta zorla olmadı baba lafını duyunca bu bi çekildi güç uygulamamaya başladı. Çıkardım hemen kayısımı verdim ağzına. Anası 2 sini aynı anda alıyor kızı daha amatör ama daha hoşuma gidiyor. Biraz da sessiz olmaya çalışıyorum müslümle şükran beni içerde tv izliyor zannediyor ben kızını sikiyorum. O değil müslümünde kızı sikmek istiyordu oda görse sikicek belamı. Biraz yalattiktan sonra hemen pozisyon aldık. Yatağı biraz ses cıkardığı için battaniye yi yere serdik. Onun üstünde ben şükranın kızını bi güzel siktim. Şükranın kızının götüne patladıktan sonra. Çıkartıp ağzına verdim kızın çok hoşuna gittiğimin farkına vardım. Tipimi beğenmiyor ama beni komik buluyorum maddi durumumda iyi olunca biraz cazip geldim anlaşılan. Annemler daha çıkmaz odadan diyip ikinci postaya zorlada ama benim kayısı coktan kuru kayısı olmuştu haberi yoktu annesinide siktiğimden. Ne olur ne olmaz annenler cıkar dedim içeri geçelim bişeyler içeriz dedim oda kabul etti.

Ben siktim herşey bitti ama hala titriyorum hala heycanlıyım oturduk birlikte tv izledik. Müslüm pezevenginı bekliyoruz işi bitsinde çıkalım. Ben çıkmadan bidaha nasıl gelicem onun derdindeyim tabi. Şükranın kızı asuyla sözleştik numarasını aldım. Bazen okuldan alip yolda sakso çektire çektire geliyorum bazen ormanda sikiyorum. Bazen evde annesi yokken sikiyorum. Annesi olunca annesinide sikmek zorunda kalmamak için gitmiyorum pek.

Asu tam bir orospu haraca bağladı beni resmen her aldığımda yemek yediriyorum okuldan aliyorum o sadece gelene kadar bi sakso fırsat buldukça sikiyorum da tabi. Hala arada sikiyorum asuyu çok sık değil. Buraya ilerde bi seks hikayemi daha paylaşıcam.

Selin ben beni porno filmlerdeki gibi bagırtacak birini arıyorum sikişmek için!
NUMARAM: 0032 258 890 76

14 comments

  1. Selam bekar evli dul lezbiyen grublar aranıza alın beni sexe doymuyorum yalanmak yalamak istiyorum oral anal herşeye açığım diyen cesaretli güzel bakımlı tüm bayanlar arıyabilir.saygı sevgi güven çerçevesinde paylaşabileceğimiz anılarımız sırlarımız olsun zevkin doruklarında beraber gezelim bir alo demeniz yeterli ankara ve civarından olursa daha çabuk hayellerimizi gerçekleştirebiliriz 05052107680 yaş 34??????

  2. mrb liseli ünvli ev kızı hanımlar evlide olabilir reelde veya telefonda eğlenmek isteyen ciddi gizli hanımlar arayın görüşelim gizlilik içinde güzel anlar yaşayabiliriz05351050230 arayın bekliyorum…

  3. Mrb ben istanbul anadolu yakasından murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletimin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler GEBZE SANCAKTEPE SULTANBEYLİ KARTAL PENDİK KARTAL UMRANİYE EVLİ DUL BEKAR arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz 0.5.3.2.5.6.9.5.7.6.6

  4. Mrhb Ben EFe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yaliycak amini gotunu saatlerce yalatacak zevk ve Romantızmi ayni and yasamak isteyen sekten sonra o guzel vucuduna masj yaptirmak isteyen sekste sinirim yok gizlilk pirensibindir arayin bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 [email protected]

  5. Mrb ben istanbul anadolu yakasından murat benimle gizlilik icinde reel gorusup kalin damarli 22 cm aletimin tadina bakmak isteyen benim gibi seksi seven doyumsuz bayanlar amını göt deliğini sömürene kadar yalatmak isteyenler GEBZE SANCAKTEPE SULTANBEYLİ KARTAL PENDİK KARTAL UMRANİYE EVLİ DUL BEKAR arayin size yaşayamadiginiz seksi yaşatayim guven konusunda hiç supheniz olmasin herturlu guveni veririm size lutfen eşcinseller ve gaylar uzakdursun yalnizca bayanlar arasin pisman olmazsiniz.. 0.5.3.2.5.6.9.5.7.6.6

  6. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK [email protected]

  7. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

  8. Selam bekar evli dul lezbiyen grublar aranıza alın beni sexe doymuyorum yalanmak yalamak istiyorum oral anal herşeye açığım diyen cesaretli güzel bakımlı tüm bayanlar arıyabilir.saygı sevgi güven çerçevesinde paylaşabileceğimiz anılarımız sırlarımız olsun zevkin doruklarında beraber gezelim bir alo demeniz yeterli ankara ve civarından olursa daha çabuk hayellerimizi gerçekleştirebiliriz 05052107680 yaş 34 ??????

  9. Slm varmi amcik got yalatip siktirecek ozel acik ankaraliyim 5469677920 yas sorun xeyil evlide olur olgunum

  10. Selam bekar evli dul lezbiyen grublar aranıza alın beni sexe doymuyorum yalanmak yalamak istiyorum oral anal herşeye açığım diyen cesaretli güzel bakımlı tüm bayanlar arıyabilir.saygı sevgi güven çerçevesinde paylaşabileceğimiz anılarımız sırlarımız olsun zevkin doruklarında beraber gezelim bir alo demeniz yeterli ankara ve civarından olursa daha çabuk hayellerimizi gerçekleştirebiliriz 05052107680 yaş 34 ??????…

  11. Slm ben faruk istanbul dan Kendine güvenen bayan yada çift varsa tek erkeğim güvenilir her konuda 182 by esmer yeşil gözlü 36 yaş 75 kilo temiz ve bakımlı bayanları bekliyorum gay ler lütfen aramasın
    05364835830

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir